کد خبر: ۲۷۰۷۷
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۰

تولیدی شاید خنده دار اما جدی!|تخت خواب برای گیمرها

آیا تا به حال شده که بخواهید بلافاصله بیدار شوید و با خیال راحت به بازی بپردازید؟ به نظر می‌رسد که شرکت ژاپنی Bauhutte فکر می‌کند مخاطبانی وجود دارند که این کار را انجام می‌دهند و این تخت بازی را برای آن ها طراحی کرده است.

به گزارش «نبض فناوری»، این تخت بازی به بازیکنان این امکان را می‌دهد که از روال معمول صبحگاهی خود صرف نظر کنند و به جای صبحانه به سمت بازی‌های ویدیویی بپرند. این محصول عجیب با یک کنترل از راه دور ارائه می شود که برای تبدیل مبلمان به یک صندلی بازی بزرگ استفاده می شود که با زاویه 60 درجه برای بالاتنه و زاویه 30 درجه برای پاها قرار می گیرد.

در حالی که در نگاه اول یک شوخی به نظر می رسد، Bauhutte محصول را با هدفی کاملا جدی ساخته است. این شرکت بیان می‌کند که برای بهینه‌سازی فضا برای گیمرهایی که در اتاق‌ها یا آپارتمان‌های کوچک‌تر هستند، ساخته شده است و با داشتن تختی که به تنظیمات بازی راحت تبدیل می‌شود در فضای اتاق صرفه‌جویی می‌کند.

گیمرها یا هر کسی که علاقه مند به مبلمان کم جا در فضا است، می تواند این صندلی/تخت بازی متحول کننده جدید را در ژاپن به قیمت 59800 ین خریداری کند که به معنای 480 دلار آمریکا است. قیمت تشک موجود در بسته 83398 ین یا 670 دلار آمریکا است.

مشخص نیست که آیا این تجهیزات انقلابی در ایالات متحده در دسترس خواهد بود یاخیر زیرا Bauhutte منحصر به فرد ژاپن است. با این حال، برخی از قطعات آنها به راحتی برای مشتریان ایالات متحده از طریق سایت هایی مانند OtakuMode قابل خرید هستند.

برچسب ها: گیم بازی تخت خواب
ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
وبگردی